G.Gierszewska, M.Romanowska, „Analiza strategiczna przedsiębiorstwa”, PWE, Warszawa 1994
P.Kotler „Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola”, Gebethner i Ska, Warszawa 1994
R.Krupski (red.) „Zarządzanie strategiczne. Koncepcje – metody”, WAE, Wrocław 1999
M.Marchesnay „Zarządzanie strategiczne. Geneza i rozwój”, Poltext, Warszawa 1994
B.Nogalski, J.Rybicki, J.Gacek-Bielec „Modele analizy portfelowej. Teoria i praktyka”, TNOiK, Bydgoszcz 1996
K.Obłój „Strategia organizacji”, PWE, Warszawa 2001
A.Stabryła „Zarządzanie strategiczne. W teorii i praktyce firmy”, PWN, Warszawa-Kraków 2000
„Marketing w praktyce” nr 1 styczeń/luty 1999
„Marketing w praktyce” nr 3 maj/czerwiec 1999
„Marketing w praktyce” nr 5 wrzesień/październik 1999
„„Marketing i rynek” nr 12 grudzień 1996, PWE
„Marketing i rynek” nr 8/9 1997, PWE
„Marketing i rynek” nr 1 styczeń 1998, PWE
„Poradnik handlowca” listopad 2000
Copyright © 2008-2010 EPrace oraz autorzy prac.